مدیرکل هواشناسی مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان مازندران ، هوشنگ بهزادی مدیرکل هواشناسی استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس  یکی از نقاط عطف تاریخ این خاک و اوج ایثارگری‌ها ، رشادت ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است و هفته بزرگداشت آن، پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس روایت پایمردی و ایستادگی زن و مرد و پیر و جوان ملتی است که در برابر ظلم و زیاده‌خواهی ایستاد و حکایت دلاوری شهیدان و مجاهدت رزمندگانی را رقم زد که از جان و مال خود برای ایران اسلامی گذشتند و با وحدت، همدلی و صبر به عزت و آزادگی رسیدند.

ما هرچه داریم از خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام داریم و تکلیف داریم که در مسیر آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم کارکنان ، ایثارگران، جانبازان، آزادگان مجموعه هواشناسی و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

 

هوشنگ بهزاد

مدیرکل هواشناسی مازندران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *