هوشنگ بهزادی مدیر کل هواشناسی استان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و بازگشایی مدارس را به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران ، متن پیام مدیر کل هواشناسی مازندران به شرح ذیل می باشد:

به نام خداوند جان و خرد

بار دیگر، موسم « مهر» از راه رسید؛ فصل گشایش دوباره مدرسه و گام نهادن در مسیر دانایی و آغاز بهار تعلیم و تربیت در سرزمین فرهنگ و فرزانگی، تقارن شروع سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس که یادآور ایثارگریها، فداکاری ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان ایران اسلامی است را به فال نیک گرفته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای جان بر کف میهن عزیزمان، راه پر برکت آنان را با جان و دل ادامه می دهیم.

مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است و ماه دل انگیز مهر یادآور خاطرات خوش، همدلی ها، دوستی ها و سختکوشی معلمان و دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت است و این مهم ، به ویژه در سالی که شعار محوری آن «برای ایران، برای مدرسه» است، بیش از هر زمانی اهمیت می یابد .

اینجانب طلیعه بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدیدرا به معلمان پر تلاش، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند روزهای سرشار از دانایی، لبریز از شکوفایی و آکنده از توانایی یکایک فرزندان میهن اسلامی مسالت دارم.

هوشنگ بهزادی

مدیر کل هواشناسی استان مازندران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *