مدیرکل هواشناسی استان مازندران به همکار هواشناسی فرودگاه نوشهر که به سمت رئیس شورای شهر مرزن آباد منصوب شدند، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان مازندران، هوشنگ بهزادی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی انتصاب نادر میردار سلطانی (همکار هواشناسی فرودگاه نوشهر) به سمت رئیس شورای شهر مرزن آباد منصوب شدند، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم

جناب آقای مهندس نادر میردار سلطانی

با اهداءسلام، احترام و تحیات الهی پس از حمد و سپاس خداوند قادر و متعال ، بدون تردید خدمت به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن از افتخارات بزرگی است که شیفتگان این نظام مقدس و رهروان اسلام ناب محمد (ص)، لیاقت و شایستگی انجام آن را داشته و یقینا این خدمت صادقانه در پیشگاه احدیت مورد قبول خواهد بود. بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت  « ریاست شورای شهر مرزن آباد » را که نشان از حسن تعهد ،کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ است ، تبریک و تهنیت عرض نموده ، سعادت،‌سربلندی توام با عافیت و دوام توفیقات مظم له را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ( عج ) و فرامین رهبرحکیم و فرزانه انقلاب (‌مد ظله العالی)‌ در نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید.

هوشنگ بهزادی

مدیرکل هواشناسی استان مازندران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *