در نشست مشترکی با حضور مدیرکل هواشناسی و معاون خبر صدا وسیمای استان، برنامه‌های راهبردی مشترک و راهکارهای بهبود زمینه های همکاری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، در این دیدار هوشنگ بهزادی بر اهمیت و کاربرد اطلاعات هواشناسی در زندگی روزمره مردم بویژه در بخش های کشاورزی و حمل و نقل اشاره کرد و گفت:  از همکاری و تعامل بسیار مناسب صداوسیمای استان با اداره کل هواشناسی  قدردانی نمود و  بر افزایش تعاملات هواشناسی استان با صدا و سیمای مرکز استان در راستای اطلاع رسانی اخبار هواشناسی تاکید کرد.

بهزادی در ادامه ضمن بازدید از بخش تحریه خبر ، خواستار برگزاری جلسات کارشناسی مشترک و تولید برنامه‌های آموزشی و مستند مرتبط با فعالیت‌های هواشناسی در سطح استان شد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه بهره‌مندی جامعه از خدمات و اطلاعات هواشناسی در بخش‌های مختلف، تصریح نمود: اطلاع رسانی دقیق و ارتباطات رادیویی و تلویزیونی کارشناسان پیش بینی برای هوشیاری مردم و مدیریت برنامه های روزمره ضروریست و خوشبختانه کارشناسان پیش بینی هواشناسی، ارتباط، هماهنگی و همکاری قابل قبولی با صدا و سیمای مرکز استان دارند.

مدیرکل هواشناسی مازندران پیشنهاد داد در راستای بهبود و گسترش همکاری ها و افزایش سطح دانش هواشناسی جامعه مخاطب، برنامه های منظمی جهت معرفی خدمات و فعالیت‌های هواشناسی و نقش و اهمیت آن در زمینه های مختلف فعالیت های اقتصادی و اجتماعی تهیه و از طریق صدا و سیمای استان پخش شود.

در این نشست کریمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن تشکر از مدیریت و کارشناسان هواشناسی استان و بیان اهمیت هواشناسی در جوانب مختلف زندگی آحاد جامعه  و اقتصاد کشور به نقش افزایش تعامل رسانه ملی و  فرهنگ سازی در این خصوص اشاره کرد. همچنین در راستای تعامل و همکاری در زمینه های مختلف بویژه اطلاع رسانی به موقع و دقیق پیش بینی وضعیت جوی استان در بخش‌های خبری صدا و سیما، آمادگی خود را جهت همکاری در تحقق درخواست‌های هواشناسی استان پس از تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی محتویات پیشنهادی جهت تولید برنامه ها اعلام نمود.

در این نشست که با حضور معاون توسعه و پیش بینی و رئیس مرکز پیش بینی و جمعی از کارشناسان صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، مقرر گردید در اولین جلسه مشترک کارشناسی در محل هواشناسی استان به منظور پیگیری تصمیمات اتخاذ شده تشکیل و با هماهنگی کارشناسان فنی و دکورسازان صدا و سیما، شرایط فنی برای ضبط گزارشات پیش بینی هوا در اداره کل هواشناسی بررسی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *