نشست صمیمی فصلی مدیر کل هواشناسی مازندران با کارکنان و همکاران اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، روز چهارشنبه۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ، نشست صمیمی فصلی مدیر کل هواشناسی مازندران با کارکنان به منظور هم اندیشی برای تعامل بیشتر ادارات ستادی ، هماهنگی و همکاری در راهبری فعالیت ها در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده انجام پذیرفت.

در این نشست هوشنگ بهزادی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم و نیز اتفاق مبارک انعقاد تفاهم نامه میان هواشناسی مازندران و پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مبنی بر تاسیس مرکز مظالعات استراتژیک هواشناسی کشاورزی که پس از مدتها با توجه به نیاز و پتانسیل استان مازندران در حوزه کشاورزی به بار نشست. در ادامه افزود: همچنین با اعتماد مدیران استانی به نتایج پژوهش های این مرکز ، راندمان محصولات استراژیک استان در آینده افزایش خواهد یافت.

در این نشست مدیر کل هواشناسی مازندران طی سخنانی بیان داشت: باید تلاش کنیم در کنار یکدیگر و در فضایی صمیمی برای هواشناسی استان و اهداف سازمان اتفاقات مثبتی رقم بزنیم و در این راستا  از پیشنهادات مؤثر و سازنده همه کارکنان استقبال خواهم کرد زیرا اعتقاد دارم کارشناسان هواشناسی استان همه صاحب فکر و ایده و تجربه هستند که می توانند در جهت موفقیت و توسعه روز افزون هواشناسی استان کمک نمایند.

بهزادی در ادامه افزود: توقعی که از کارکنان دارم همراهی و تعامل داشتن با هم ، نظم و انضباط اداری را سر لوحه کار خود قرار دهند، همچنین در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

بهزادی افزود: این نشست صمیمی به صورت فصلی در پایان هر فصل جهت بیان مسائل و مشکلات کارکنان برگزار خواهد شد که با اولویت بندی موانع ، مشکلات و کمبودها و با بهره مندی از همکاری و همیاری بیشتر و یکپارچه همکاران تا حدودی بتوان آن را حل و فصل کنیم.

بهزادی در نشست فصلی خود با کارکنان اظهار داشت: منشور اخلاقی یک سند اخلاقی و معنوی سازمان محسوب می شود و همه ما وظیفه داریم این منشور را همیشه در اخلاق ، رفتار و عملکرد؛ مدنظر قرار دهیم.

وی تعهد کاری ، تخصص و تجربه را سه عامل مهم موفقیت در سطوح مختلف کاری هواشناسی مازندران دانست و ادامه داد: جمع صمیمی و ارتباط کاری کارکنان هواشناسی مازندران ستودنی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *