چهارمین همایش ملى مدیریت منابع آب نواحى ساحلى به تاریخ ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در ساری برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، چهارمین همایش ملى مدیریت منابع آب نواحى ساحلى در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می گردد.
اداره کل هواشناسی استان مازندران جهت مشارکت در این رویداد علمی افتخار دارد میزبان اساتید، صاحب-نظران، اندیشمندان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان سراسر کشور باشد. بدون شک ارائه ایده‌های خلاقانه و نتایج ارزشمند پژوهش‌ها در حیطه‌های این همایش از جمله مدیریت آب و آبیاری، سیلاب (فرصت‌ها و چالش‌ها)، تغییر اقلیم، مدیریت یکپارچه منابع آب و محیط زیست ، برگزارکنندگان را در اجرای مناسب تر همایش یاری خواهد نمود. امیدواریم در فرصت مغتنم یادشده در این همایش علمی یک روزه، با انتقال مفاهیم جدید در روش‌های نوین مقابله با تهدیدات ناشی از بحران آب ، انتقال آب بین حوضه‌ای، آب و امنیت غذایی و همچنین تالاب میانکاله که متاثر از تغییرات اقلیمی است، عرصه ای برای انتقال و نشر پژوهش های جدید محققان در این حوزه فراهم آید. ضمنا محورها و آدرس تارنمای همایش به شرح ذیل می باشد:
محورهای این همایش :
۱) آب و آبیاری
۲)تغییر اقلیم
۳) مدیریت یکپارچه منابع آب
۴)سیلاب (فرصت ها و چالش ها)
۵) محیط زیست

علاقمندان به شرکت در این همایش میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال مقالات خود تا پایان شهریور سال جاری به تارنمای همایش به آدرس https://4wrme.sanru.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *