مدیرکل هواشناسی مازندران در دیداری صمیمی چهره به چهره به صورت انفرادی و اختصاصی در دفتر کار کارکنان حضور یافت و پای صحبت آنان نشست .

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران ، هوشنگ بهزادی مدیرکل هواشناسی استان در یک فضای صمیمی با حضور در دفتر کار کارکنان اداره کل، دیدار چهره به چهره به صورت انفرادی و اختصاصی برگزار نمودند و پای صحبت آنان نشست .

در این دیدار که با رویکرد کاهش فاصله طبقاتی، دسترسی آسان‌ به مدیر، سهولت بیان مشکلات و مسائل، افزایش همدلی، همفکری و هم افزایی صورت گرفت، بهزادی ضمن شنیدن نظرات کارکنان هواشناسی مازندران، به صحبت‌ها و درد و دل آنان گوش فرا داد.

هوشنگ بهزادی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: اکنون که به حول و قوه الهی و تلاش همه کارکنان و مسئولین هواشناسی مازندران اقدامات شاخص و سازنده ای در استان در حال انجام است، ضمن قدردانی از کلیه همکاران افزود: همه ما باید بصورت گروهی تلاش کنیم تا به هدفی که برای هواشناسی استان ترسیم شده است دست یابیم.

وی ادامه داد: اقداماتی در هواشناسی استان صورت پذیرفته است که انشالله به زودی شاهد ثمرات آن خواهیم بود و این نتایج ثمره تلاش شبانه روزی ، همدلی و همراهی همه همکاران است که به دستاوردهای مهم خواهیم رسید.

در این دیدار که با رویکرد کاهش فاصله طبقاتی، دسترسی آسان‌ به مدیر، سهولت بیان مشکلات و مسائل، افزایش همدلی، همفکری و هم افزایی صورت گرفت، بهزادی مدیرکل هواشناسی مازندران، ضمن شنیدن نظرات کارکنان هواشناسی مازندران، به صحبت‌ها و درد دلهای آنان گوش فرا داد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *