نشست شورای اقامه نماز اداره کل هواشناسی مازندران  با حضور مدیر کل و اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، نشست شورای اقامه نماز اداره کل هواشناسی با حضور مدیر کل و رئیس شورای اقامه نماز هواشناسی استان و اعضای شورا، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این نشست هوشنگ بهزادی، مدیر کل هواشناسی استان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی ایمان نبی پور دبیر شورای اقامه نماز بابت پیشبرد برنامه های ستاد اقامه نماز در اداره کل، اظهار داشت: به منظور اغنای برنامه های فرهنگی و مذهبی کارکنان این اداره کل، اقدام به تدوین ترویج و توسعه فرهنگ نماز و عقد تفاهم نامه دوساله با ستاد اقامه نماز استان نمودیم و برنامه های ابلاغی سازمان مرکزی خود را نیز بومی سازی و در حال اجرای برنامه های یادشده هستیم.

بهزادی در ادامه، نماز یکی از ارکان اصلی و ستون دین است و ما را در مقابل لغزشها، شدائد و نارساییهای زندگی محفوظ نگه می دارد و یکی از معروف های که می توان به آن امر کرد را اقامه نماز یاد کرد و گفت باید بنا به فرموده پیامبر عظیم الاشان، امر به معروف را سرلوحه امور خود قرار دهیم و افزود: همه ما باید نسبت به اجرای صحیح و به موقع امور فرهنگی و معنوی بویژه مقوله اقامه نماز در ادارات دغدغه مند باشیم.

بهزادی در این نشست، ضمن قدردانی از اهتمام و فعالیت‌های اعضاء شورای اقامه نماز در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز، بر ضرورت استمرار همکاری های مشترک در اجرای برنامه های مصوب ابلاغی از جمله دوره های آموزشی و نشست های نماز تاکید کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: به منظور نشاط و شادابی در اقامه نماز کارکنان، نظافت، آراستگی و تجهیز هر چه بیشتر نمازخانه در دستور کار قرار گیرد.

در ابتدای این نشست، ایمان نبی پور دبیر شورای اقامه نماز اداره کل هواشناسی استان ضمن قدردانی از رهنمودهای مدیر کل هواشناسی استان به تشریح برنامه هایی که در مجموعه هواشناسی استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اجرایی گردیده، و در آینده باید اجرا شود را ارائه نمود، همچنین مقرر شد مطالب مرتبط با ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی انتشار یابد تا کارکنان با این فرهنگ آسمانی مانوس شوند.

نبی پور در ادامه ضمن اشاره به نتایج ارزیابی عملکرد سال۱۴۰۲ز اعضای شورا خواست تا بر تلاش بیشتر به منظور تحقق اهداف تعیین شده مثل همیشه همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *