دوره آموزشی “جهاد تببین و بیان مسائل روز” با حضور مدیرکل هواشناسی مازندران، معاونین، رؤسا و کارکنان هواشناسی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، دوره آموزشی “جهاد تببین و بیان مسائل روز” به مدت  یک روز با حضورکارکنان هواشناسی مازندران و همت اداره حراست هواشناسی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

این دوره آموزشی از سلسله دوره های آموزشی تدوین شده توسط حراست کل استان و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص لزوم جهاد تبیین برگزار شده است.

در سرفصل های آموزش داده شده در این دوره می توان به معرفی دوره و مقدمه ای در باب جهاد تببین، مفهوم شناسی،چرایی و ضرورت  این موضوع در کلام مقام معظم رهبری، الزامات و فواید و آثار آن، وظیفه کارگزاران نظام در این مسیر، شرایط و روش های ارائه و موضوعات مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد.

حسن معافی مسئول حراست هواشناسی استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در این دوره، افزود: جنگ نرم و تلاش دشمن جهت هدف قرار دادن و از بین بردن نقاط قوت بااستفاده از سلاح رسانه و تولید محتوا در این خصوص با ایجاد شایعه سازی های مستمر، دروغ پراکنی، از بین بردن اعتماد عمومی و … اهم موضوعات ارائه شده در این دوره بود.

معافی در پایان گفت: همبستگی و اتحاد مسئولین و همراهی مردم، اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای نظام جهت ناکام گذاشتن نقشه های دشمن و تلاش بیشتر برای خدمت رسانی بهتر در این جلسه تبیین شد.

شایان ذکر است: گواهینامه دوره آموزشی جهاد تبیین توسط حراست کل استان البرز به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *