جلسه عملیاتی مدیریت بحران در محل حادثه سیل سوادکوه جهت رصد وضعیت جوی ، پاکسازی و بازگشایی محور ارتباطی سوادکوه مازندران با مدیرکل هواشناسی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران،جلسه عملیاتی مدیریت بحران در محل حادثه سیل سوادکوه جهت رصد وضعیت جوی ، پاکسازی و بازگشایی محور ارتباطی سوادکوه مازندران با حضور محمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری ، بهزادی مدیر کل‌ هواشناسی، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داوودیان مدیر عامل آب منطقه ای و فرمانده پلیس راه منطقه سوادکوه و مدیران حاضر در منطقه برگزار شد. در این جلسه بهزادی، ضمن گزارشی از وضعیت پیش بینی جوی آینده و تاکید بر هشدار سطح نارنجی برای پنجشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ توصیه هایی را بیان داشتند.مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به بارشهای رگباری شب گذشته در منطقه سوادکوه گفت: از ایستگاه هواشناسی پل سفید بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۴۹ میلی میلی متر بوده است.
محمدی ،در این جلسه با بیان اینکه بارش باران سبب بالا آمدن آب رودخانه در مسیل شده است ، افزود: رانش زمین  و ریزش سنگ‌های کوه به همراه سیلاب سبب خسارت به تعدادی خودرو شده است.جهانیان تصریح کرد: محور سوادکوه نیز به دلیل حجم بالای سیلاب و طغیان شدید رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *