مدیر کل هواشناسی مازندران از شرکت زراعی دشت ناز بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، هوشنگ بهزادی مدیر کل هواشناسی مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی و مسئول حراست هواشناسی استان از شرکت زراعی دشت ناز بازدید و با مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو نمودند.
صدیقی مدیرعامل شرکت زراعی دشت ناز در خصوص کاشت، داشت، برداشت و صادارت محصولات تولیدی مجموعه به کشور های همسایه مطالبی را عنوان کرد.
این مسئول فعالیت های شرکت زراعی دشت ناز را در حوزه های دام، شیلات، زراعی و باغی اظهار نموده و گفت این شرکت با استفاده از جدیدترین متدهای کشاورزی محصولات خود را تولید کرده و جز یکی از بزرگترین هلدینگ های کشاورزی کشور است.


گفتنی است شرکت زراعی دشت ناز ساری (سهامی خاص) از شرکت های تحت پوشش هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می باشد. شرکت زراعی دشت ناز با بیش از ۶ دهه سابقه فعالیت در حوزه های مختلف کشاورزی و بیش از سه دهه سابقه فعالیت در حوزه دامپروری است. همچنین شرکت زراعی دشت ناز ساری با اشتغال حدود ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم، به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های تولیدی برتر در بخش کشاورزی و دامپروری، خصوصا تامین بذور مورد نیاز کشاورزان استان مازندران و تولید شیر خام مشغول به فعالیت حرفه ای است. شرکت زراعی دشت ناز با کادری مجرب و متخصص در رشته های مرتبط، به صورت کاملاً تخصصی در ۶۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران با مجموع تولید سالیانه حدود ۱۰۰هزار تن محصولات کشاورزی و دامپروری مشغول فعالیت می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *